Procedura de service UTOK in perioada post-garantie

REPARATII SMARTPHONES SI TABLETE UTOK IN PERIOADA POST-GARANTIE

Procedura de intrare in service pentru produsele UTOK in perioada post-garantie


Daca aveti un produs UTOK defect care nu indeplineste conditiile de garantie, centrul service UTOK asigura reparatia, in urma acceptarii de catre dvs. a costurilor acesteia. Pentru aceasta trebuie sa urmati urmatoarea procedura:

In cazul in care locuiti in Bucuresti trebuie sa aduceti personal produsul la centrul service UTOK, Splaiul Unirii nr 74, parter, sector 4, Bucuresti, 040037.

In cazul in care nu locuiti in Bucuresti, va rugam sa expediati produsul printr-un curier care il va aduce la centrul service, urmand sa vi-l returneze dupa reparatie; costul transportului va fi suportat de dvs.

Toate produsele care vor fi aduse/trimise in service trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului (daca se cunoaste si cauza). De asemenea, trebuie incluse in pachet detaliile complete ale expeditorului (nume, prenume, detalii de contact, adresa de e-mail, copie act identitate sau mentionare CNP).

Dupa evaluarea costului reparatiei, acesta va va fi adus la cunostinta, iar in urma acceptului dvs produsul va fi reparat.

In cazul in care nu acceptati costurile de reparare a produsului va trebui achitata taxa de constatatare, in conformitate cu lista de preturi a centrului service UTOK.

Dupa ce produsul a fost reparat veti fi contactat pentru ridicarea acestuia in urma achitarii costurilor de reparatie sau va fi expediat catre dvs, cu plata ramburs, dupa caz.

Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie se inapoiaza la cerere.

Restart Service nu isi asuma raspunderea pentru alte accesorii atasate produsului intrat in centrul de service UTOK, in afara celor cu care produsul este furnizat la achizitie.