Intrebari si raspunsuri

Nikon
  • Unde pot sa gasesc manualul de utilizare pentru aparatul meu foto Nikon?
    Poti downloada in format pdf manualul de utilizare Nikon pentru produsul tau de pe nikon.ro sau de pe nikonisti.ro

  • Cum pot sa beneficiez de extinderea garantiei la 3 ani pentru produsul meu Nikon?
    Extinderea garantiei la 3 ani se acorda aparatelor foto Nikon DSLR achizitionate din Romania si inregistrate pe nikonisti.ro in maxim 30 de zile de la achizitie. Fara aceasta inregistrare, aparatele foto Nikon DSLR vor ramane in garantie pentru o perioada de 2 ani.

  • In ce conditii se efectueaza reparea gratuita in perioada de garantie?
    Conditii in care in care se efectueaza reparea gratuita a produselor in perioada de garantie:
    • - Sa se prezinte bonul de achizitie si certificatul de garantie in original
    • - Produsul sa nu fie avariat fizic in niciun fel
    • - Produsul sa fi fost utilizat in conformitate cu specificatiile tehnice din manualul de utilizare
    • - Sa nu se fi intervenit fizic sau software asupra produsului de catre o persoana neautorizata
    • - Sa fie respectate toate conditiile prezente in certificatul de garantie
    Procedura de intrare service pentru produsele Nikon in perioada de garantie

  • In ce conditii se efectueaza reparea in perioada post-garantie?
    Daca aveti un produs Nikon defect care nu indeplineste conditiile de garantie, centrul service Nikon asigura reparatia, in urma acceptarii de catre dvs a costurilor acesteia.
    Dupa evaluarea costului reparatiei, acesta va va fi adus la cunostinta, iar in urma acceptului dvs produsul va fi reparat.
    In cazul in care nu acceptati costurile de reparare a produsului va trebui achitata taxa de constatatare, in conformitate cu tarife manopera operatiuni service Nikon.
    Procedura de intrare in service pentru produsele Nikon in perioada post-garantie

  • Pot trimite un aparat foto in service fara obiectiv?
    Daca defectul apartine cu siguranta body-ului, trimiterea acestuia in service este suficienta. Prezenta obiectivului este necesara doar cand este posibil ca defectul manifestat sa i se datoreze.

  • Daca trimit aparatul in service pentru curatarea senzorului, in cat timp il primesc inapoi?
    Perioada de stationare in service a produselor Nikon pentru operatiunile de curatare este de 2-4 zile lucratoare.

  • Cat costa reparatia?
    Pentru informatii generale despre manopera te rugam sa consulti tabelul de operatiuni service. Pentru stabilirea unui diagnostic precis, aparatul trebuie examinat tehnic. Ta rugam sa completezi o cerere service.

  • Trebuie sa trimit ambalajul original si accesoriile impreuna cu produsul?
    Trimiterea accesoriilor impreuna cu produsul care necesita o interventie de service nu este necesara decat in masura in care acestea pot avea legatura cu defectul. De asemenea, nu este necesara trimiterea ambalajului original.
  • Cum pot descarca programul de vizualizare si transfer pentru aparatele Nikon?
    Programul ViewNX 2.7.6 Versiune completa, pentru descarcarea si vizualizarea fotografiilor realizate cu un aparat Nikon, program furnizat si pe CD o data cu aparatul, este disponibil pentru descarcare online in sectiunea de asistenta a site-ului www.nikon.ro la pagina: https://nikoneurope-ro.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/57528/kw/view NX2
  • Pot cumpara piese de schimb de la centrul de service Nikon?
    Centrul de service pune la dispozitia clientilor sai doar piese de schimb a caror montare nu implica o interventie autorizata de service (ex: majoritatea cauciucurilor de schimb, usite pentru locasul bateriilor etc.).
    Orice alte piese de schimb a caror montare se realizeaza prin demontarea totala sau partiala a produsului nu sunt comercializate separat, fara efectuarea reparatiei in service.
  • Cum pot urmari stadiul reparatiei?
    Pentru a verifica stadiul reparatie produsului tau Nikon te rugam sa accesezi www.nikonrepair.ro si sa introduci codul de service indicat pe fisa de service sau primit prin sms la intrarea in service a produsului. Formatul codului este 770/xxxxxx/xxxxxxx. Datele despre progresul reparatiei apar doar dupa diagnosticarea produsului (care dureaza aproximativ doua zile lucratoare de la intrarea produsului de date).
  • Sunt acoperite de garantie operatiunile de mentenanta?
    Conform mentiunilor din certificatul de garantie, operatiunile de mentenanta (curarate, calibrare, schimb cauciucuri etc.) nu fac obiectul garantiei. Acestea sunt necesare periodic, cu o frecventa variabila de la utilizator la utilizator, si se efectueaza contra cost.
  • Se retuneaza piesele dupa efectuarea reparatiei?
    In cazul reparatiilor in garantie, piesele nu se returneaza. Piesele pentru reparatiile in post-garantie se retuneaza la cerere. (Exceptie face blocul optic al anumitor obiective NIKKOR, care poate fi returnat doar contra cost.)
Utilizare website
  • In cat timp primesc raspuns daca adresez o intrebare sau trimit un email?
    Cautam sa raspundem cat mai rapid tuturor intrebarilor, de cele mai multe ori in aceeasi zi lucratoare sau in 24 de ore. La intrebarile adresate in week-end raspundem in urmatoarea zi lucratoare.

    Mai putem comunica prin mesaje instant (chat) sau la telefon, unde gasesti in permaneta informatii utile despre adresa si programul Restart Service inregistrate in robotul telefonic.

  • Cum pot sa imi schimb adresa de email?
    Pentru a edita datele personale accesati Contul meu, sectiunea Detalii cont / editeaza date personale.

  • Cum pot sa imi resetez parola?
    Daca ai uitat parola foloseste formularul de recuperare parola.
  • Nu mai pot sa modific CNP sau CUI.
    Va rugam sa trimiteti un mesaj la departamentul Utilizare website folosind formularul de contact.
  • Cum imi pot sterge contul de pe restart.ro?
    Pentru a sterge un cont restart.ro te rugam sa ne trimiti un mesaj la departamentul Utilizare website folosind formularul de contact.

  • Cum pot intra in legatura telefonica cu un operator?
    Contacteaza-ne la 021 313 45 66. Centrul de asistenta telefonica Restart Service are program de luni pana vineri, in intervalul 9:30 - 18:00 poti intra in legatura telefonica cu un operator, dar poti sa suni la orice ora pentru a obtine informatii utile despre Restart Service.

    Te va intampina robotul telefonic, care iti ofera la orice ora posibilitatea de a asculta informatii utile despre Restart Service. Ai urmatoarele optiuni si raspunsuri la intrebari frecvente:
    • Tasta 1: informatii despre adresa centrului service;
    • Tasta 2: informatii despre programul de lucru;
    • Tasta 3: informatii despre expedierea produselor in perioada de garantie;
    • Tasta 4: informatii despre expedierea produselor in perioada post-garantie;
    • Tasta 5: intra in legatura cu un operator;
    • Tasta 6: pentru a trimite fax;
    • Tasta 9: reasculta mesajul.


  • Informatia pe care o caut nu se regaseste in lista de intrebari frecvente
    Daca nu ai gasit aici raspunsul la intrebarea ta, te invitam sa ne contactezi sau sa intri in legatura cu un operator la telefon 021 313 45 66.

  • De ce documente am nevoie pentru a beneficia de garantie?
    Pentru a beneficia de reparea gratuita a produselor in perioada de garantie este necesar sa se prezinte bonul de achizitie sau factura si certificatul de garantie in original.

Utok
  • Cum conectez un modem 3G?

    Pentru a realiza o conexiune de date pentru tableta ta, ai nevoie de un modem 3G compatibil si de cablul OTG inclus in cutia UTOK i700 Ultra si sa urmezi urmatorii pasi:

    1. Acceseaza ecranul initial;

    2. Conecteaza cablul in portul USB al tabletei. Conectati modemul USB in cablul OTG;

    3. Daca modemul este recunoscut, pe ecranul tabletei va aparea pagina de setari a modemului 3G;

    4. Bifeaza optiunea „Turn on Dongle Settings”;

    5. Atunci cand conectarea s-a realizat cu succes, mesajul „Dongle network connected” va aparea pe ecran;

    6. Navigare placuta!

    Setari aditionale:

    In situatia in care conexiunea nu se realizeaza cu succes, te rugam sa verifici setarile punctelor de acces, din cadrul "Dongle Settings". In functie de operatorul de date ale carui servicii le folosesti, setarile sunt urmatoarele:

    RDS
    Name: RDS
    APN: internet
    MCC: 226
    MNC: 05

    Orange
    Name: Orange Internet
    APN: net
    MCC: 226
    MNC: 10

    Vodafone
    Name: Vodafone Live
    APN: live.vodafone.com
    MCC: 226
    MNC: 01

    Telekom
    Name: Connect Mobile
    APN: broadband
    MCC: 226
    MNC: 03 and 06

  • Cum pot extinde garantia la 5 ani?
    1. Actualizeaza aplicatia Garantie din Play Store pentru a beneficia de serviciul UTOK NOW
    2. Acceseaza aplicatia UTOK NOW
    3. Creeaza un cont nou (sau intra in contul tau, daca ai deja unul)
    4. Acceseaza sectiunea "Garantie"
    5. Completeaza formularul si trimite datele
  • Cum sa conectez/deconectez dispozitivul cu un/de la computer?

    Conecteaza dispozitivul la PC utilizând cablul USB. Pe ecranul principal, atinge bara de notificari si selecteaza "USB Conectat".

    Pentru a conecta dispozitivul la computer: Atinge "Activati stocarea USB". Computerul recunoaste dispozitivul si acum poti folosi tableta ca un mijloc de stocare extern. Pentru a deconecta dispozitivul de la computer: Dupa ce ai terminat operațiunea, apasa "Dezactivati stocarea USB".

  • Imi apar ferestre cu erori de sistem. Ce pot face?
    Reseteaza tableta prin butoanele POWER sau RESET.
    Daca ai resetat tableta si inca apar erori, verifica aplicatiile active. Daca sunt aplicatii necunoscute, inlatureaza-le.
    E posibil sa fie un virus in tableta, te rugam sa instalezi aplicatii de securitate si sa protejezi tableta.
    Contactati-ne pentru suport suplimentar.
  • Cum pot face o revenire la setarile din fabrica?

    Pentru a reveni la setarile din fabrica:
    1. Intra in "Setari" din lista de aplicatii
    2. Acceseaza sectiunea "Creati o copie de rezerva si resetati"
    3. Selecteaza "Resetarea configurarii din fabrica"
    4. Apasa butonul "Resetati telefonul/tableta"

    Atentie! Acest lucru va sterge continutul descarcat in telefon/tableta (aplicatii, agenda, poze, conturile sincronizate, samd), dispozitivul revenind la starea lui initiala. De aceea recomandam ca inainte de revenire la setarile din fabrica sa salvezi datele personale.

  • Cum pot opri dispozitivul atunci cand sistemul de operare nu raspunde la comenzi?
    Apasa butonul Pornire/Oprire si tine apasat timp de 10 secunde pentru o oprire fortata. Apoi apasa din nou, timp de 5 secunde, pentru a reporni tableta/smartphone-ul.
  • Cum sa instalalez aplicatii (fisiere .apk) in dispozitiv ?

    Metoda 1

    1. Conecteaza dispozitivul la Internet. (Mergi la punctul 1. Wireless și Retele pentru a seta conexiunea de internet).
    2. Acceseaza "Magazinul Play" si cauta aplicatiile pe care vrei sa le instalezi.
    3. Urmeaza instructiunile pentru instalare.

    Metoda 2

    1. Folosind computerul, cauta aplicații (fișiere .apk) pe care vrei sa le instalezi în dispozitiv.
    2. Descarca fisierul .apk in computer.
    3. Conecteaza dispozitivul la computer prin cablul USB.
    4. Copiaza fisierul .apk din computer in memoria tabletei/smartphone-ului si apoi deconecteaza dispozitivul de la computer.
    5. Acceseaza Managerul de fisiere si cauta fisierul .apk pe care l-ai copiat in dispozitiv.
    6. Apasa fisierul pentru a instala si urmeaza instructiunile de pe ecran.